JVC KD-R811

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R811 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

wilco02 23-09-2011
Geschreven voor: JVC KD-R811

Heb hem gekocht voor de handfree functie (bluetooth).
Moet zeggen dat het goed werkt, er zit wel een ruis op de achtergrond. Maar mijn auto is ook niet al te stil, maar ik ben duidelijk verstaanbaar en ik versta de andere kant ook goed. Voor mij ruim voldoende, maar dit is ook mijn eerste ervaring met handfree bellen. De installatie verliep prima, alleen de losse mic kan voor extra zorgen. Geluid vindt ik prima!! En de usb functie vindt ik top. Een usb stick van 2gb er aan gehangen mp3 er op en klaar.

Al met een prima auto radio.

groet.

Wilco,

sam2011 23-09-2011
Geschreven voor: JVC KD-R811

hele mooie autoradio (mijn smaak).
Het kost wel veel tijd om het appartuur helemaal naar wensen intestellen, maar je krijgt er daarna wel een heel mooi geluid uit !! Dus wel ingewikkeld maar dat lijkt me redelijk normaal voor een radio met zoveel functies .De usb aan de achterzijde is helemaal perfect en heb ik afgewerkt naar het dashboardkastje en daar hangt mijn hardeschijf aan .Enig min puntje vind ik het instellen van de pro EQ ,je krijgt weinig overzicht wat je precies en hoe je het precies aan het afstellen bent in het muziekgebied

Knalleballetje 19-05-2011
Geschreven voor: JVC KD-R811

Allereerst het geluid is zeer goed. de 4x50 watt is net voldoende om de 4 fullrange speakers op een redelijk volume te brengen.

er zit een uitgebreide EQ in, de 3 toonsoorten laag, midden en hoog kunnen appart worden geregeld, waarbij voor elke toonsoort ook de bandbreette (Q) getuned kan worden.

ik ben erg blij met de apparte subwoofer uitgang aan de achterkant, niet alleen de 4 speakers worden ook appart uitgestuurd naar rca (tulp/cinch), maar ook de 2 subwoofer kanalen. Subwoofer level kan ook appart worden ingesteld.
Op de gewone outputs kun je een highpassfilter instellen en op de subwoofer uitgang kun je een low-passfilter instellen. helemaal geweldig.

Deze headunit heeft goeie ondersteuning voor stereo audio stremaing via bluetooh (A2DP) werkt feilloos samen met mijn Android LG Optimus x2.
Bellen met bluetooth werkt ook geheel zonder problemen (externe mic wordt meegeleverd)

Erg fijn dat er 2 usb aansluitingen op zitten 1x front en 1x rear aan de achterkant. De bluetooth module wordt er standaard bjigeleverd, maar is alleen te gebruiken op 1 van de 2 usb-poorten. je bent dus 1 usbpoort standaard kwijt voor bluetooth als je dit wilt gebruiken. ik heb de usbkabel aan de achterkant door getrokken naar het handschoene

afpelen via m'n 120gb ipod gaat ook prima, ik kan vanaf de radio door m'n itunes heen navigeren zonder m'n ipod aan te raken. echter heb ik om de 2 minuten een heel klein stukje wat hij steeds lijkt te skippen, maar dat is minimaal.

afspelen van m'n 8gb memory stick gaat helemaal perfect, zonder haperingen.

bij het insteken van usb-media heeft hij ongeveer 20 to 40 sec nodig om te indexeren (afhangkelijk van de capaciteit). Wat ik erg fijn vind is dat de afspeelpositie behouden wordt bij uitschakelen, zelfs als je tussentijds de usb-media tijdelijk verwijderd hebt.
bij het aanschakelen duurt het even om de media te lezen, maar hervat weer wel waar hij de laatste keer gebleven was.

tevens heb ik een 500gb usb-disk geformatteerd op Fat32 en enkele mapjes met muziek op gezet (+/- 300mb) het afpselen gaat op zich weer goed, maar om de 2 minuten valt er steeds een onderbreking van ongeveer een halve seconde.
ik ben er nog niet achter waar dit aan ligt (kleine buffer van de hd, WD500BEV?)
ik zal verder nog proberen om er een kleinere partitie op te zetten om te zien of dat uit maakt.

okkies 04-04-2011
Geschreven voor: JVC KD-R811

prima radio als hij naar behoren werkt. de radio usb porten werken wisselvallig. en het bluetooth geluid zit een irritante ruis op de achtergrond. miskoop dus

mdrongelen 11-11-2010

Prima ding,
een tip: neem op met de telefoontoets en niet met je gsm want dan hoor je niks over de speakers.
Ipod functie werkte niet direct maar uiteindelijk wel met mn iphone.
geluidskwaliteit zoals elke radio netjes, handfree kwaliteit iets minder en bevat kleine echo, maar is allemaal wel te doen.
Gebruikersgemak is prima, alles went maar is even uitzoeken met zoveel functies.
Vormgeving: Het blijft toch een probleem ze zonder kabelknellingen erin te stampen, maar dat is bij elke autoradio met cdspeler.
Prima kwaliteit/prijs verhouding.
Bluetooth functie vind ik handiger als de ipod functie. (draadloos is handiger).
Snap niet helemaal de extra kabel met usb aansluiting, bluetooth dongel kan daarin en dan ben je ook klaar....